cuvinte traduse din 2005: 28,850,000... şi numărătoarea continuă
Semantix - Beyond words Semantix - Services Semantix - Ask for quote Semantix - Clients and Partners Services - News Semantix - Career Semantix - Contact
 

 

 

 

 

Documentaţie tehnică

Comunicările tehnice se referă la conţinut specializat, care transmite mesaje tehnice şi se adresează unei anumite audienţe.

Ştiinţe, înaltă tehnologie, TI&C, electrocasnice, maşini şi procese de afaceri – toate se înscriu în domeniul tehnic.

Când aveţi nevoie de creatori de documentaţie tehnică?

Când conştientizaţi nevoia de a crea o punte între managerii de produse şi dezvoltatori, pe de o parte, şi utilizatorii produselor, pe de altă parte.

De ce alegeţi Semantix?

  • Dispune de experienţa unor profesionişti experţi, inclusiv lingvişti sau experţi în diverse domenii (SME)
  • Înţelege audienţa şi produsele
  • Redă clar, concis şi corect comunicările tehnice
  • Elaborează glosare de termeni, utilizând şi materiale vizuale auxiliare când este cazul
  • Semantix elimină problemele de înţelegere dintre managementul de produs şi dezvoltatori, pe de o parte, şi utilizatori, pe de altă parte

În ce limbi poate crea Semantix documentaţie tehnică?

Engleză americană, engleză britanică şi română.

Bineînţeles, documentaţia poate fi tradusă ulterior în toate limbile în care aveţi nevoie ca produsele dvs. să fie înţelese.

Vreau să ştiu mai multe despre crearea documentaţiei tehnice

Ce concepe mai concret un creator de documentaţie tehnică?

Manuale, asistenţă online, ghiduri de utilizare, ghiduri de referinţă rapidă, materiale auxiliare de lucru etc.

Ce este important în crearea documentaţiei tehnice?

  • Optimizarea – pe baza formatului/suportului final (de ex. Web şi/sau tipar)
  • Controlul versiunilor şi proceduri de actualizare
  • Procesele de arhivare, de creare a copiilor de siguranţă şi de recuperare a datelor
  • Canalele şi formatele de livrare

Care este procesul de realizare a materialelor tehnice?

Există mai multe moduri de abordare a elaborării materialelor tehnice.

Abordarea cea mai uzuală o reprezintă încorporarea documentaţiei în ciclul global de viaţă al produsului. De exemplu, pentru un produs software, prima schiţă a documentaţiei poate fi realizată imediat după clarificarea şi aprobarea cerinţelor tehnice.

De regulă, documentaţia tehnică este validată în timpul testării de acceptanţă a utilizatorilor (UAT), iar în faza imediat ulterioară este finalizată. Totuşi, în cazul anumitor proiecte, prima schiţă se realizează după prima iteraţie.

Cu toate acestea, evaluarea şi deciziile referitoare la abordare se efectuează în colaborare cu managementul produsului.

 

Noutăţi

Semantix® la LREC 2008
Semantix® a participat la cea de a 6-a ediţie a Language Resources and Evaluation Conference, īn Marrakech (Maroc).

Semantix® - Profil & Servicii
Aflaţi mai multe despre Semantix® descărcānd prezentarea noastră īn format PDF (disponibilă numai īn limba engleză).